خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر:

مردم منطقه ۱۸ بضاعت استفاده از مجموعه ورزشی منطقه‌شان را ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۹۷

«این بازار از نظر صوتی آلودگی‌هایی برای مردم ایجاد کرده است و قرار بر این شده بود دیوار صوتی دور آن کشیده شود تا مردم از این آلودگی‌های صوتی مصونیت داشته باشند اما تاکنون اجرایی نشده است و شهرداری باید آن را اجرا کند.»

عضو شورای اسلامی شهر تهران از عدم توان پرداخت ورودی ساکنین منطقه ۱۸ برای استفاده از مجموعه فرهنگی و ورزشی این منطقه ابراز تاسف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو در هفتاد و نهمین جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات منطقه ۱۸ گفت: درمنطقه ۱۸ مجموعه فرهنگی و ورزشی ایجاد شده است که متاسفانه مردم آن منطقه توان پرداخت ورودی آن را ندارند و آنطور که باید و شاید از این مجموعه استفاده نمی‌کنند.

وی ادامه داد: قرار بر این شد کارت تخفیفی در نظر گرفته شود تا مردم محل از این مجموعه فرهنگی و ورزشی استفاده کنند اما تاکنون هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است.

این عضو شورای شهر تهران به بازار آهن شادآباد اشاره کرد و افزود: این بازار از نظر صوتی آلودگی‌هایی برای مردم ایجاد کرده است و قرار بر این شده بود دیوار صوتی دور آن کشیده شود تامردم از این آلودگی‌های صوتی مصونیت داشته باشند اما تاکنون اجرایی نشده است و شهرداری باید آن را اجرا کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به باغ شمس‌آباد اشاره کرد و افزود: شهرداری ۳۰درصد از آنرا برای ساختمان سازی و ۷۰درصد آن را برای فضای سبز درنظر گرفته بود اما ۷۰درصد دیگر نیز برای ساختمان سازی در نظر گرفته شده است که علت این اقدام شهرداری فقط برای سودآوری است.

وی با اشاره به اینکه در آن منطقه فضای سبز ناچیز است افزود: اگر پروژه‌ای برای فضای سبز گذاشته نشود مردم از این نظر محرومیت زیادی خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز