خبرگزاری کار ایران

برای حل مشکل ریزگردها مردم هم پای کار بیایند

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۹۴۲

مدیر عامل مرکز توسعه خواهرشهرهای ایران گفت: اگر مشکلاتی در راستای حل بحران ریزگردها وجود دارد، می‌شود از مردم هم کمک گرفت.

به گزارش ایلنا، علیرضا رجایی؛ مدیر عامل مرکز توسعه خواهرشهرهای ایران با اشاره به پدیده ریزگردها در استانهای جنوبی کشور اظهار داشت: بارها برای برطرف کردن مشکلات این پدیده با مسولان ذیربط مکاتبه داشته و راهکارهایی را نیز ارائه کرده ایم و حتی یادآور شده‌ایم از مردم نیز کمک گرفته شود. متاسفانه زندگی هموطنان ما تحت تأثیر این بلای طبیعی قرار گرفته و آسیب دیده‌اند.

مدیر عامل مرکز توسعه خواهرشهرهای ایران تصریح کرد: گاهی در حوادث و بحران‌ها برخی افراد سوءاستفاده‌هایی می‌کنند که باید از بروز چنین رفتارهایی جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه رصد و پیشگیری از حوادث جزو وظایف دولت و دستگاههای اجرائی است تاکید کرد: اگر مشکلاتی در راستای حل این بحران وجود دارد می‌شود از مردم نیز کمک گرفت.

رجایی تاکید کرد: اکنون در عصری زندگی می کنیم که NGOها أمور را در دست دارند و دولتها به حمایت از آنها می‌پردازند و همین تشکل های مردم نهاد در تعاملات بین الملل هم تاثیرگذار هستند بنابراین اگر قرار است در کشوری مقوله دانش بنیان پیگیری شود لازم است از خرد جمعی و مدنی هم بهره بگیرد و هیچ چیز بهتر از این نیست که بگذاریم مردم به فکر خودشان باشند و از این طریق مشکلات را با حمایت دولت حل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز