خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران:

اعزام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به صورت ریلی انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۶۹۵

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران از تشکیل کارگروه فرهنگی اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی شهرستان های استان تهران خبر داد، گفت: اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق جنوب کشور به صورت ریلی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سردار علی نصیری، درنشست هماهنگی اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی که با حضور عبدالرضا فولادوند راد، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد، با اشاره به این که برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی در سلامتی روح و روان دانش آموزان تأثیرات به سزایی دارد ، اظهارکرد: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی می بایست آسیب شناسی شود تا از بروز اتفاقات احتمالی در این حوزه جلوگیری به عمل آید.

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران تصریح کرد: به منظور بهبود کیفیت عملکرد برگزاری این اردوها، کارگروه فرهنگی اعزام راهیان نور دانش آموزی به زودی تشکیل خواهد شد.

وی، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به شرایط ایده آل و پرهیز از هدر رفت هزینه ها باید ارزیابی اردوهای راهیان نور دانش آموزی با جدیت دنبال شود.

نصیری افزود: به خاطر اهمیت پوشش رسانه ای و اطلاع رسانی در خصوص اعزام اردوهای راهیان نور، نشست کارگروه فرهنگی می بایست با حضور کارگروه روابط عمومی و اطلاع رسانی به صورت مشترک برگزار شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز