خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان هاى ویژه ناجا:

پایبندى به اصول ارزشى وجه تمایز نیروهاى مسلح ایران با سایر کشورهاست

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۱۷۳

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: وجه تمایز نیروهای مسلح کشور ما با سایر کشور‌ها، در کنار آموزش‌های صحیح، مستمر و به کارگیری تجهیزات بومی و به روز، پایبندی به اصول ارزشی و اعتقادی است.

به گزارش ایلنا، سردار حسن کرمی، عامل پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی هشت ساله را اعتقاد قلبی مردم نسبت به آرمان و اهدافشان دانست و اظهار داشت: ابزار و تجهیزات به تنهایی نمی‌تواند لازمه موفقیت در پیکار باشد و زمانی ایستادگی و در ‌‌نهایت پیروزی حاصل می‌شود که افراد نسبت به راه و هدف خود باور و اعتقاد قلبی داشته باشند. 

وی در ادامه بکارگیری «‌آموزش» و «تجهیزات» را در ارتقاء قدرت موثر ارزیابی کرد و گفت: در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب تا کنون، وجه تمایز نیروهای مسلح کشور ما باسایر کشور‌ها، در کنار آموزش‌های صحیح، مستمر و به کارگیری تجهیزات بومی و به روز، پایبندی به اصول ارزشی و اعتقادی بوده است. 

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تذکر لسانی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، ‌بیان کرد: عمل، ‌توسعه و دفاع کردن از امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است یعنی اینکه انسان‌ها در مقابل خوبی‌ها و بدی‌های محیط پیرامونی خود بی‌تفاوت نبوده و عکس العمل نشان دهند. 

وی اجرای همگانی امر به معروف و نهی از منکر را باعث بالندگی و شکوفایی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: در سال اقدام و عمل، ‌نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و قانون در کشور، ‌ تا زمان تحقق کامل این امر مهم در جامعه، از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز