خبرگزاری کار ایران

تقدیر از ۱۳ معلم فداکار و ایثارگر؛

نجات 40 دانش‌آموز از مصومیت شدید تا مراقبت از 11 کودک بی‌سرپرست با هزینه شخصی

کد خبر : ۳۳۳۷۹۷

مراسم نکوداشت دومین جشنواره‌ جلوه‌های معلمی امروز با حضور علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  در این مراسم از 13 معلم منتخب و فداکار تقدیر شد.

ثریا مطهرنیا از استان کردستان به دلیل شناسایی و حمایت از 90 دانش‌آموز و تامین هزینه درمان، شناسایی 220 دانش‌آموز بی‌بضاعت و پرداخت 60 مورد کمک هزینه، پیگیری 42 مورد جراحی فوق‌تخصصی برای دانش‌آموزان تا انجام کامل درمان، تحت پوشش قراردادن دانش‌‌اموزان نیازمند جراحی‌های ترمیمی استان در سال 95 مورد تقدیر قرار گرفت.

دومین معلم منتخب زهرا مافی از استان قزوین بود که نجات 40 دانش‌آموز از مسمومیت شدید حاصل از استنشاق گاز که منجر به مسمومیت خود شد او را در لیست معلمان منتخب دومین جشنواره جلوه‌های معلمی قرار داد.

فاطمه مولوی از استان همدان معلم دیگری بود که به علت نجات دانش‌آموز از کانال آب رودخانه و جلوگیری از غرق شدن که منجر به بیهوش شدن خود وی در رودخانه و نجات خود توسط فرد دیگری شد مورد تقدیر قرار گرفت.

معلم دیگر حاجر مفیدی محمودآبادی از استان فارس نام داشت که علیرغم شکستگی پا و مرخصی استعلاجی و همچنین نبود معلم جایگزین سه ماهه آخر سال به دانش‌آموزان در منزل خود تدریس کرده‌ است.

علیرضا هادی‌نژاد از استان یزد دیگر معلمی بود که مورد تقدیر قرار گرفت او به دلیل حضور در مدرسه دبستان توحید در 90 کیلومتری مرکز استان و بردن دانش‌آموز معلول به کلاس درس و قبول مسئولیت امور شخصی، آموزشی وپرورشی او در مدرسه به عنوان یکی از منتخبین این جشنواره اعلام شد.

همچنین عسگرزاهد انزانی از استان اردبیل به دلیل نجات دو دانش‌آموز از غرق شدن در رودخانه و مهری عنداله از شهری علیرغم داشتن دو بیماری سرطان و انجام 4 عمل جراحی در دو سال گذشته همچنان در کلاس درس حاضر می‌شد دو معلم دیگری بودند که از آنها تقدیر شد.

یساوش صالحی از استان خوزستان به دلیل نجات دانش‌آموز از سیل شهر ایذه، علیرضا شفیعی از استان اصفهان به علت نجات مصدومین تصادف، نجات دانش‌آموز بی‌هوش شده و نجات دانش‌آموز بیمار قلبی و عبدالله اسلامی از استان چهارمحال بختیاری به دلیل ساخت یک آموزشگاه دارای 15 کلاس با نام دبیرستان مهین کریمی به نام همسر مرحومشان از دیگر معلمانی بودند که در این جشنواره از آنها تجلیل شد.

مرحومه ریحانه بهشتی از استان خراسان رضوی معلمی بود که با اهدای اعضای بدن خویش به چند نفر جان دوباره بخشید.

شب‌بو یوسفی از استان کردستان به علت نجات دانش‌آموزان از آتش‌سوزی، کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان دارای بیماریهای خاص، کمک نقدی و غیرنقدی به خوابگاه مدرسه، و جذب دانش‌آموزان روستاهای اطراف برای ادامه تحصیل و همچنین تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان یتیم مورد تقدیر قرار گرفت.

معلم دیگر انیس شاه‌رحمانی از استان یزد نام داشت که به دلیل مراقبت از 11 کودک بدسرپرست وبی‌سرپرست با هزینه شخصی و همچنین 24 سال خدمت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از او تقدیر شد.

گفتنی است شب‌بو یوسفی و انیس‌شاه‌رحمانی از استان‌های کردستان و یزد معلمانی بودند که به علت بیماری نتوانستند دراین مراسم حضور یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز