خبرگزاری کار ایران

آغاز نظارت بر اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نورورزی

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۵۷۶

معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: نظارت بر نحوه اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، آغاز شده و لذا تمام اقدامات داوطلبان حاضر در این طرح، بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر معتمدی با اعلام این خبر افزود: ارزیابان حاضر در این طرح تمام فنون لازم را فرا گرفته‌اند تا کار ارزیابی و نظارت طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، نسبت به سال گذشته به شکل بهتری انجام شود.

وی تصریح کرد: برای انجام بهتر ارزیابی‌ها، شاخصه‌هایی را استخراج کردیم تا شیوه اجرا در تمام نقاط به صورت باشد؛ به عنوان نمونه در مورد چادرهای دوستدار کودک مواردی مانند فضای مناسب برای کودک و اجرای مسابقه‌‌های آشتی آشتی و سیاره مهربانی درنظر گرفته شده است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: همچنین کار همیاران و سرتیم‌ها در زمینه نحوه آموزش و اطلاع‌رسانی ارزیابی می‌شود و در مجموع رویکرد ایمنی و سلامت و نحوه امدادرسانی به مردم موردتوجه قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای این ارزیابی‌ها به استان‌ها اعلام کرده‌‌ایم که نحوه انجام خدمات و تسهیلات را به تفکیک هر شعبه اعلام کنند تا علاوه بر ایجاد رقابتی سازنده برای خدمات‌دهی بهتر، در پایان طرح ملی ایمنی و سلامت از خدمات شعب برتر تقدیر شود.

 

 

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز