خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد:

ارائه خدمات نوروزی از طریق56 پایگاه فوریت‎های پزشکی

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۵۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در قالب برنامه بسیج سلامت نوروزی 56 پایگاه فوریت‎های پزشکی، خدمات فوریت‎های پزشکی و پیش بیمارستانی را به مردم و مسافران ارائه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، کورش ساکی در جمع خبرنگاران گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 4500 نفر از کارکنان دانشگاه در سطوح مختلف اعم از فوق تخصص، متخصص، عمومی و دیگر رشته‎ها و رده‎ها با فعالیت شبانه‎روزی در مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه انجام وظیفه کرده و خدمات سلامت ارائه می‎دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اقدامات و تمهیدات نوروزی در حوزه سلامت را برای ایام عید تشریح کرد.

وی ادامه داد: در این ایام و در قالب برنامه بسیج سلامت نوروزی 56 پایگاه فوریت‎های پزشکی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ظرفیت هشت تخت، یک فروند هلیکوپتر و ده دستگاه موتور آمبولانس خدمات فوریت‎های پزشکی و پیش بیمارستانی را به مردم و مسافران ارائه خواهند کرد.

ساکی اضافه کرد: 29 داروخانه که 15 تا خصوصی و 14 تا نیز در بیمارستان‎های استان مستقر هستند، به‎صورت شبانه‎روزی در خدمت مردم بوده و 23 بیمارستان که 15 تا از آنها دولتی و 8 تا نیز خصوصی است، آماده ارائه خدمات درمانی به مردم هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بحث نظارت بر ارائه خدمات سلامت نیز بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی بالغ بر 200 نفر از کارکنان نظارتی در حوزه‎های بهداشتی، درمانی و غذا و دارو فعال بوده و بر نحوه ارائه خدمات سلامت نظارت خواهند داشت و فعالیت این ناظرین توسط حوزه ستادی دانشگاه به‎طور دقیق رصد خواهد شد.

وی در پایان گفت: مردم شریف استان و مسافران عزیز نوروزی که خطه سرسبز لرستان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‎اند، می‎توانند نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را به سامانه‎های نظارتی 1590، ستاد هدایت به شماره تماس 33229705-066 و اداره نظارت بر دانشگاه به شماره 33335006-066 اطلاع دهند تا مسئولان مستقر در ستاد دانشگاه پیگیری‎های لازم را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز