خبرگزاری کار ایران

داوطلب شرکت در انتخابات شورایاری­‌ها :

نباید میان مدیران شهری و مردم فاصله وجود داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۶۴۵

کاندیدای انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌ها از محله سازمان آب گفت: مسئولان شهرداری، شورایاران محلات و انجمن­‌های مردمی همه در یک راستا نیستند.

جعفر عزیزی در گفت‌و گو با ایلنا درباره برنامه­‌های خود برای رفع مشکلات محله­‌اش گفت: شناسایی و احصا مسائل و مشکلات محله و اعلام آنها به ستاد اجرائی شورای شهر و شهرداری منطقه از مهم­ترین برنامه های من بعد از ورود به شورایاری محله است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ارائه راه‌حل­‌های عملیاتی در جهت رفع مشکلات و نارسائی­‌های شناسایی شده در محله در سطح خرد و کلان گفت: پیگری مکاتبات انجام شده با شهرداری منطقه و ناحیه مربوطه تا حصول نتیجه و ایجاد تعامل و ارتباط موثر با شورای اسلامی شهر  و شهرداری منطقه به منظور تسهیل در رفع مشکلات مردم محل از دیگر برنامه­‌هایی است که پس از ورود به شورایاری محل به دنبال آن خواهم بود.

این کاندیدای شورایاری‌ها ادامه داد: تشکیل جلسات عمومی با حضور مدیران مجتمع­‌های مسکونی در محل معین به منظور برقراری ارتباط موثر با عموم مردم محله و رفع مشکلات احتمالی از دیگر برنامه­‌‌هایی است که پس از ورود به شورایاری پیگری کرده و نیز به دنبال ایجاد کمیته‌ه­ایی با کسبه و مسئولین شرکت­ها و موسسات مستقر در محل به منظور رفع مشکلات احتمالی مردم محله هستم.

عزیزی اظهار کرد: سرکشی ادواری به نقاط مختلف محله و ایجاد ارتباط نزدیک با مردم محل برای رسیدگی به مشکلات محله، ایجاد دفتری دائمی در محله برای برقراری ارتباط حضوری با مردم محله در جهت رفع مسائل و پیگیری مشکلات مردم و ایجاد صندوق قرض­‌الحسنه محلی به منظور رسیدگی به مردم نیازمند با حضور خیرین محل و نیز اجرای برنامه­‌های فرهنگی و ورزشی همراه با اردوهای زیارتی و سیاحتی از دیگر برنامه­‌های مورد نظر من است.

وی  درباره مهم­ترین مشکلات حوزه شهری ضمن تاکید بر عدم ارتباط موثر شورای شهر با بدنه مردم گفت: ساختار بروکراسی اداری در شهرداری ها و سردرگمی مردم و شورایاران در جهت رفع مشکلات و فاصله فاحش میان مدیران شهری وعموم مردم از مهم­ترین مشکلات این حوزه است.

این داوطلب شرکت در انتخابات شورایاران محلات افزود: عدم پاسخگویی سریع مسئولان شهری به مشکلات شناسایی و ارائه شده به ناحیه مربوطه  و عدم حمایت قوی شورای شهر از شورایاران محلات از دیگر موارد قابل انتقاد دراین خصوص است.

عزیزی برای بهبود شرایط کنونی محلات معتقد است : ارتباط موثر و تنگاتنگ شورای شهر با شورایاران محلات برای رفع مشکلات مردم بسیار ضروری است.

وی همچنین بر تحکیم و تعمیق روابط سازنده بین شورایاران محله­‌های مختلف یک منطقه تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز