خبرگزاری کار ایران

پیام فراجا به مناسبت روز ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۸۰۱

فرماندهی انتظامی کشور در آستانه ۲۹ فروردین و روز ارتش پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در متن پیام فرماندهی انتظامی کشور که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی فراجا منتشر شده، آمده است:‌ « در روز ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به ملت شریف و مبارز ایران روز ۲۹ فروردین را «روز ارتش» اعلام کردند تا ارتش در این روز پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و مرزهای کشور اعلام کند. امروز ارتشیان ما مردانی مؤمن، شجاع، حق طلب، عدالت جو و آماده فداکاری در راه آرمان‌های بلند ملت ایران هستند.

ارتش وفادارانه از جمهوری اسلامی حمایت کرده و می‌کند؛ ارتش سازمانی خلاق، پویا و پرتوان است که به خصوص در سال‌های اخیر که عداوت دشمنان شکل عملی و عملیاتی به خود گرفته، توانست از طوفان هیاهو و عناد به سلامت گذر کند.

نیروهای مخلص و قهرمان ارتش در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور چه در جنگ تحمیلی پاسداری از مرزها، سازندگی و کمک به هموطنان در کنار مردم و مسئولان بوده و به نحو مطلوب و صادقانه مصداق بارز و تبلور شعار انقلابی "ارتش فدای ملت بوده است" را به منصه ظهور رسانده‌اند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این روز را به ارتشیان عزیز که آوازه غیرت و هم بستگی‌شان، دوردست‌ترین دروازه های جهان را درنوردیده است، تبریک می‌گوید و سرافرازی آنها را از درگاه خداوند منان خواستار است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز