خبرگزاری کار ایران

انتقاد عضو شورا از تاخیر در تایید فنی واگن‌های وارداتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۳۳۴

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که رایزنی‌هایی انجام داده‌ایم تا از مسئولان دولت و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دعوت کنیم و در جریان امور قرار بگیریم، گفت: باید به هر شکل مطلع شویم که دلیل این میزان تاخیر در تایید فنی واگن‌ها چیست؟

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر قائمی درباره مشکلات پیش‌آمده در تایید فنی واگن‌های وارداتی از چین توسط وزارت کشور گفت: بنده جزئیات مخالفت دولت را با این موضوع نمی‌دانم، اما علاقمند هستیم که دعوتی از مسئولین دولتی به شورا صورت بگیرد تا جزئیات در حد لزوم مطرح شود.

وی همچنین تصریح کرد: این خریدهای خارجی کاری مشترک بین شهرداری و دولت است و هریک باید در حیطه اختیارات خود ورود کنند. در نهایت آنچه اهمیت دارد این است که مردم شهر باید منتفع شوند. 

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که رایزنی‌هایی انجام داده‌ایم تا از مسئولان دولت و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دعوت کنیم و در جریان امور قرار بگیریم، گفت: باید به هر شکل مطلع شویم که دلیل این میزان تاخیر در تایید فنی واگن‌ها چیست؟

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، قائمی در پایان تاکید کرد: این تاخیر باعث بدقول شدن شورای شهر و شهرداری می‌شود. در سه سال گذشته وعده‌هایی مطرح شده و امسال هم سال آخر است و اگر اتفاقی نیفتد، بازهم مردم متضرر می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز