خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان محیط‌زیست به مناسبت عید فطر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۴۸۶

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلمانان جهان به‌ویژه مردم شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست برای تبریک عید سعید فطر به شرح زیر است:

«الذی جعلته للمسلمین عیدا ولمحمد صلی‌الله علیه وآله ذخراً و شرفاً و مزیداً...

فرا رسیدن عید سعید فطر را در اولین ماه سال نو بر میهمانان ضیافت الهی، امت اسلامی و هم میهنان عزیز به ویژه خانواده بزرگ محیط زیست کشور تبریک عرض می نمایم. فطر، تجلی شکوه فطرت و ابراز بندگی است که برگزیدگان حریمِ دوست را به پاداشِ حضور مؤمنانه در ضیافت‌الله فرا می‌خواند.

آرزومندم به برکت آثار معنوی ماندگار صیام‌الله و مدد خداوند متعال، ملّت شریف، بصیر، مومن و انقلابی ایران اسلامی با اتکاء به نیروی الهی معنوی و مادی در حرکت تکاملی و متعالی خویش موفق باشند. همچنین از درگاه پروردگار متعال بهترین مقدرات را برای خانواده بزرگ محیط زیست کشور و طبیعت ارزشمند میهن اسلامی استدعا دارم.

از پیشگاه خداوند باری‌تعالی فرج آقا امام زمان (عج)، سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌)، توفیق خدمت جهادی مسئولین محترم کشور و شادکامی روز افزون یکایک ملّت شریف و فهیم ایران را همگام با پیروزی محور مقاومت بالاخص غزه مظلوم استدعا دارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز