خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:

رویکرد جدید آموزش و پرورش در فعالیت‌های هنری دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۴۶۸

وزیر آموزش و پرورش یکی از مهمترین تحولات در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارتخانه متبوعش را رویکرد جدید در حوزه سرود تئاتر و فعالیت‌های هنری دانش آموزان دانست و گفت: در اکثر تجمعات فرهنگی راهپیمایی‌ها و مناسبات مختلف، تولیدات وزارت آموزش و پرورش مثل سرود نسل آرمانی و ... را می‌شنوید.

به گزارش ایلنا، رضامراد صحرایی در صفحه ویراستی‌اش نوشت: یکی از مهمترین تحولات در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش رویکردی جدید در حوزه سرود تئاتر و فعالیت‌های هنری دانش آموزان است به طوری که در اکثر تجمعات فرهنگی راهپیمایی‌ها و مناسبات مختلف ... شما تولیدات وزارت آموزش و پرورش مثل سرود نسل آرمانی و ... را می‌شنوید.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه نوشته است: در این راستا امسال ۱۶۰ هزار و ۶۷۹ دانش آموز یعنی حدود ۸۰۳۳ گروه سرود مدرسه‌ای از سراسر کشور در جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در بخش سرود شرکت کرده‌اند و در پویش‌های بازخوانی سرود نسل آرمانی، یکصدا ایران و قله‌های روشن بطور میانگین در هر پویش حدود ۲۰۰۰ فیلم از کل کشور دریافت شده است.

وی در پایان نیز آورده است: در نماز عید سعید فطر و در محضر رهبر معظم انقلاب نیز گروه سرود دانش آموزی اجرا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز