خبرگزاری کار ایران

هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران/ پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۴۱۳

رییس مرکز عملیات اضطراری (EOC ) سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به بارش باران و رگبار و رعد و برق همچنین وزش باد شدید تا خیلی شدید درتهران هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، پدرام قودجانی، رییس مرکز عملیات اضطراری (EOC ) شهر تهران در این باره گفت: پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران به تاریخ سه‌شنبه21/1/1403 به استحضار شهروندان محترم می رساند به تدریج از ظهر فردا تا روز  پنج‌شنبه 23 فروردین احتمال رگبار شدید باران و رعد و برق در مناطق شمالی و غرب و احتمال وزش باد شدید تا خیلی شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان تهران،؛ مناطق غربی و ارتفاعات وجود دارد.

وی افزود: بارش ها غالباً در مناطق شمالی و غربی خصوصاً محدوده های دربند، درکه، فرحزاد، حصارک، کن، سولقان در مناطق 1 تا 5 و 21 و 22 و امامزاده داوود(ع) شدت داشته و در مناطق پایین دست نیز متعاقباً احتمال بالازدگی آب وجود دارد. لذا در این رابطه ضمن اطلاع رسانی این مهم به دستگاه های ذیربط، هماهنگی لازم جهت احراز آمادگی سازمان های عضو ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران و مناطق ٢٢ گانه صورت گرفته و هماهنگی لازم جهت استقرار تجهیزات، امکانات، ماشین آلات و... در نقاط حساس صورت گرفته است.

رییس مرکز عملیات اضطراری(EOC) سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با ارائه توصیه هایی به شهروندان گفت: از شهروندان محترم نیز درخواست می گردد در طول زمان هشدار از گذر از بستر مسیل ها و رودخانه ها و توقف در حاشیه آبروها، مسیل ها و ... و همچنین مجاورت درختان کهنسال و سازه های نیمه کاره و غیرثابت، صعود به ارتفاعات، تردد و سفر های غیر ضروری خصوصا در جاده های کوهستانی و... خودداری و در صورت لزوم از تجهیزات و وسایل مناسب استفاده نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز