خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین آزمون از پنجمین سال مسابقه کتابخوانی «هشت‌ بهشت»

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۶۳۹

نخستین آزمون از پنجمین سال مسابقه کتابخوانی «هشت‌بهشت» با عنوان کتاب رویای نیمه‌شب روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۲۴ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc. ir برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «رویای نیمه شب»، اثر مظفر سالاری را برای مسابقه مجازی هشت‌بهشت و مطالعه دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی انتخاب کرد. 

این رمان در گونه ادبیات دینی قرار می‌گیرد. قرن سوم هجری است و در شهر حله کشمکش میان شیعه و سنی در جریان است کشمکشی که حاکمان قدرت‌طلب به آن دامن می‌زنند. در این فضا هاشم که سنی است به ریحانه یک شیعه مذهب دل می‌بازد. موانع در راه این عشق بسیار است و هاشم می‌کوشد بر این موانع پیروز شود. عشق است که داستان را جلو می‌برد و در نهایت معجزه‌ی آن بر مشکلات ناشی از تفاوت مذاهب چیره می‌شود. 

مراجعه دانشجویان به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقه الزامیست. به برگزیدگان این مسابقه جوایز ۵ میلیون ریالی اهدا می‌شود. 

هم‌چنین دانشجویان می‌توانند در کانال ایتا مسابقات کتابخوانی هشت‌بهشت به شناسه FJUTBookRC@ عضو شوند. 

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این مسابقه را با همکاری و مشارکت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، دانشگاه پیام‌نور، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ، خانه کتاب و ادبیات ایران و دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌کند. 

۲۷ فروردین، نخستین آزمون از پنجمین سال مسابقه کتابخوانی هشت بهشت برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز