خبرگزاری کار ایران

برگزاری بزرگترین محفل قرآن کریم دانش آموزی جهان اسلام در ۲۰ هزار مدرسه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۶۳۵

بزرگترین محفل قرآن کریم دانش آموزی جهان اسلام در ۲۰ هزار مدرسه و مراکز دارالقرآن ۲۰ فروردین برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش با اشاره به جزئیات برگزاری بزرگترین محفل انس با قرآن اظهار کرد: این محفل انس دومین سالی است که برگزار می‌شود و بزرگترین محفل انس با قرآن دانش آموزان جهان اسلام به حساب می‌آید که همزمان در ۲۰ هزار مدرسه و دارالقرآن برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: این رویداد عظیم قرآنی دانش آموزی به همت و معاضدت معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و کمیسیون توسعه فعالیت‌های بین‌المللی قرآنی همزمان در بیش از ۱۵ کشور نیز اجرا خواهد شد. 

باقری با اشاره به اینکه این محافل قرآنی دوشنبه، بیستم فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح به یاد شهدای دانش‌آموز غزه برگزار خواهد شد و توسط شبکه‌های مختلف سیما پوشش زنده داده می‌شود افزود: دانش‌آموزان شرکت کننده، ثواب این تلاوت‌ها را به دانش‌آموزان شهید غزه هدیه خواهند کرد. 

به گفته این مدیرکل، قاریان و حافظان این محفل، دانش آموزانی هستند که دارای رتبه‌های برتر کشوری در مسابقات مختلف هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز