خبرگزاری کار ایران

تصادف یک دستگاه تریلر حامل گازوییل با گاردریل جداکننده

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۷۴۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه تریلر با حامل گازوییل با گاردریل جداکننده بزرگراه خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۴:۲۱ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری ابتدای ورودی بزرگراه شیخ فضل الله به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود. 

وی با بیان اینکه دو ایستگاه بلافاصله به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل گازوییل به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با گاردریل‌های جداکننده برخورد کرده و حدود ۲۵ متر از گاردریل‌های این محدوده را تخریب کرده بود. گاردریل براثر برخورد با این خودرو وارد اتاق کشنده برخورد کرده و بعد از خروج از اتاقک با تانکر برخورد کرده بود و فشار زیادی به آن وارد کرده بود اما خوشبختانه باعث سوراخ شدن تانکر و نشت گازوئیل نشده بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تریلر نیز بعد از برخورد با یک تابلوی راهنمایی و رانندگی متوقف شده بود. این تابلو به صورت معلق و در حالت بسیار خطرناکی قرار گرفته بود. آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و ایمن‌سازی را انجام دادند و با حضور یک دستگاه تریلر دیگر با استفاده از تجهیزات سازمان آتش نشانی از جمله دو دستگاه پمب ضد جرقه و مخزن را تخلیه کرده و با کمک جرثقیل راهور این تانکر به محل امن منتقل شده و محل ایمن‌سازی شده و به عوامل راهور و آتش نشانی تحویل داده شد. 

به گفته ملکی این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز