خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا اعلام کرد:

وقوع ۹۳ هزار فقره تصادف نوروزی تا کنون

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۲۳۲

فرمانده فراجا از ثبت بیش از ۴۷۹ میلیون فقره تردد نوروزی در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس تا کنون ۹۳ هزار فقره تصادف ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز (دوشنبه ۱۳ فروردین) در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی استان مازندران در مصاحبه تلویزیونی گفت: در ایام نوروز امسال، آمار تردد روزانه در برخی روزها از مرز ۲۹ میلیون تردد عبور کرد، ماحصل این ترددها ثبت بیش از ۹۳ هزار فقره تصادف در بین شهرها و جاده‌های کشور بوده است.

وی با بیان این که این تصادفات بیش از ۷۴۰ جان باخته بر جای گذاشته است، ادامه داد: همچنین بیش از ۱۹ هزار مصدوم و مجروح بر اثر این تصادفات بر جای مانده است.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین از مردم و مسافران خواست که موضوع سفر را در جاده هم ببینند و شتاب‌زدگی را از خود دور کنند.

رادان با بیان که بخش عمده‌ای از تصادفات ناشی از سرعت غیر مجاز بوده است، گفت: عدم توجه به جلو انحراف به چپ و عدم رعایت مقررات از جمله دلایل بوده است.

فرمانده فراجا از مردم خواست تا سفرهای خود را مدیریت کنند و افزود: در برخی از استان‌ها از جمله مازندران هنوز بیش از ۲۰۰ هزار خودرو مانده است و اگر مسافرین بخواهند بازگشت خود را به روزهای پایانی هفته موکول کنند با با ترافیک شدید روبه‌رو خواهند شد و ممکن است مدت‌ها در مسیر باقی بمانند.

رادان در پایان خاطرنشان کرد: از زمان ایتدای اجرای طرح نوروزی پلیس در ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون، بیش از ۴۷۹ میلیون تردد بین استانی و بین شهری در جاده‌های کشور ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز