خبرگزاری کار ایران

هشدار به تهرانی ها؛ دو روز آینده به ارتفاعات نروید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۴۲۸

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ضمن اعلام وضعیت هشدار هواشناسی از کوهنوردان خواست تا طی دو روز آینده از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، «حامد یزدی مهر» مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران، از پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران و خطر وقوع سیلاب در ارتفاعات شمال تهران، خبر داد و با اشاره به منطقه اثر مخاطره کل استان تهران، به ویژه ارتفاعات پایتخت و امام زاده داوود (ع)، شمیرانات، پردیس، دماوند و فیروزکوه اظهارداشت: توصیه اکید مدیریت بحران به شهروندان و مسافران نوروزی این است که از اتراق و تردد کنار رودخانه ها، رود دره‌ها و مسیل‌ها به طور جدی اجتناب کنند. 

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، یزدی مهر در خصوص آب گرفتگی معابر و لغزندگی محورها و خطر ریزش بهمن نیز هشدار داد و افزود: از مردم عزیز می‌خواهیم در صورت‌عدم ضرورت از سفر به محورهای کوهستانی خودداری کنند و در صورت ضرورت حتما از صحت گرمایش خودرو و تجهیزات زمستانی اطمینان داشته باشند. 

وی با تاکید برعدم صعود به ارتفاعات پایتخت نیز هشدار داد و یادآورشد: طی دوروز آینده طبق اعلام هواشناسی بروز مخاطرات بارش برف و باران و تگرگ، وقوع مه و رعد و برق محتمل است، لذا از مردم، مسافران نوروزی و کوهنوردان می‌خواهیم به هیچ عنوان به ارتفاعات نروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز