خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان میلیاردی در «ری»

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۴۳

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق سابقه دار اماکن خصوصی در محدوده «باقرشهر» خبر داد و گفت: اموال مکشوفه از مخفیگاه این متهمان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش ایلنا از پلیس، سرهنگ «محمدقاسم طرهانی» به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در سومین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳ یکی از شهروندان ساکن محدوده باقرشهر به کلانتری ۱۷۵ مراجعه و ضمن طرح شکایتی عنوان داشت که از منزلش سرقت شده است. 

این مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌های زبده‌ای از ماموران تجسس کلانتری تشکیل و در پی سرنخی‌هایی برای شناسایی سارق، اقدامات خود را آغاز کردند. 

وی تصریح کرد: با توجه به شگرد سارق یا سارقان و مراجعه به بانک مشخصات سارقان سابقه دار مشخص شد که در این سرقت دو سارق سابقه دار دست داشته که به تازگی از زندان آزاد شده و دارای سوابق کیفری دیگری نیز هستند. 

سرهنگ طرهانی اظهار کرد: اقدامات ماموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت نتیجه داد و مشخصات و مخفیگاه سارقان شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی هر دو را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان همه اموال مالباخته به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، کشف و پس از صورتجلسه به وی مسترد شد. 

سرهنگ طرهانی در پایان، بااشاره به انتقال متهمان به زندان بر اساس دستور مرجع قضائی، گفت: با توجه به ایام تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی، شهروندان به خاطر داشته باشند پیش از حرکت، تجهیزات ایمنی مناسبی برای منازل و اماکن خصوصی خود تهیه و استفاده کنند تا فرصت از سارقان گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز