خبرگزاری کار ایران

انجام ۱۴۸۰ عملیات و خدمات امدادی هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۰۸۱

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به انجام ۱۴۸۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ گفت نیروهای این جمعیت به بیش از ۸ هزار نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی اظهار کرد: از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۳ فروردین ماه ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی هزار ۴۸۰ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت صورت گرفته است. 

وی افزود: ۷۲۶مورد جاده‌ای «معادل ۴۹ درصد» ۵۹ مورد کوهستان «معادل ۴ درصد» حادثه جوی ۶۳ مورد معادل «۴درصد» انجام شده است. 

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۸ هزار و ۵۹۱ نفر عنوان کرد و افزود: هزار و ۳۰۴ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۵۶۶ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، ۲۰۷ نفر به مناطق امن انتقال داده شد و ۶۶۷ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: همچنین برای ۱۲۴ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای هزار و ۲ هزار و ۹۰۶ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد. 

محمودی از مسافران و گردشگران خواست از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها دوری کنند. و ضمن درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی گفت: مسافران در صورت بروز هرگونه حادثه باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز