خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

تجربه اندوخته شده در دوران مقدس سربازی خریدنی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۴۰

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اینکه تجربه اندوخته شده در دوران مقدس سربازی خریدنی نیست، تصریح کرد: سربازان به عنوان جوانان وطن، اصلی‌ترین مأموریت و وظیفه آن‌ها دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشارکت در تأمین نظم و امنیت جامعه است.

به گزارش ایلنا از پلیس، سردار «محمد شرفی» در آخرین شب سال ۱۴۰۲ در جمع سربازان وظیفه ستاد فراجا حضور یافت و در سخنانی اظهار کرد: فراسیدن بهار قرآن و طبیعت را به همه شما تبریک و از تمامی همکارانی که در امر ضیافت افطاری سربازان در طول این ماه تلاش بی‌وقفه دارند تشکر می‌کنم. 

وی گفت: خدمت برای نظام مقدس اسلامی و پاسداری از وطن و آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و ملی، در واقع زکات سلامتی و عمر جوانی شماست؛ دوران سربازی دوران خودسازی و خود مراقبتی است و در این دوران است که جوان می‌تواند به معنویاتی همچون نماز و روزه نزدیک‌تر شده و تمرین تقوا پیشگی کند. 

سردار شرفی با اشاره به اینکه جوانی جمعیت مؤلفه اصلی قدرت هر کشوری است، تصریح کرد: سربازان به عنوان جوانان وطن، اصلی‌ترین مأموریت و وظیفه آن‌ها دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشارکت در تأمین نظم و امنیت جامعه است. 

وی اضافه کرد: خدمت سربازی اولین قدم ورود جوانان به عرصه‌های اجتماعی و اداره و تمرین زندگی با سلایق، رفتارها، آداب و رسوم سایر جوانان کشور و نشانه و سرآغاز بلوغ زندگی است. 

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگر از سخنان خود به اهمیت و جایگاه سرباز در دین اسلام اشاره و به جوانان توصیه کرد: سرباز از نظر دین اسلام مقدس‌ترین واژه‌ای است که ائمه اطهار علیه السلام و امامین انقلاب بارها و بارها و سایر اندیشمندان حوزه‌های نظامی برآن تأکید کرده اند. 

سردار شرفی با اشاره به اینکه تجربه اندوخته شده در دوران مقدس سربازی خریدنی نیست، تاکید کرد: اگر دوران خدمت به خوبی و درستی سپری شود، شاکله شخصیت اجتماعی جوان ساخته خواهد شد و با تجربه‌ای که در این دوران به دست می‌آورد در ابعاد و مراحل دیگر زندگی نیز موفق خواهد بود. 

وی ادامه داد: پر واضح است که تنها راه صیانت از تند باد جوانی، توکل به خداوند متعال و تمسک به اهل بیت (ع) است. 

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: دوران خدمت، دوران قدردانی است، قدردانی از کسانی و شرایطی که قبل از سختی‌ها و محدودیت‌های زمان سربازی به چشممان نمی‌آمدند و در راس همه این ها، قدردانی از زحمات والدین است که عمر خود را برای رفاه و آسایش شما گذاشتند. 

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در پایان ضمن توصیه جدی به سربازان مبنی بر گذراندن دوران خدمت خود با زکاوت و هوشمندی، سعه صدر و افزایش آستانه‌ی تحملِ مشکلات با استفاده از آموزش‌های فراگرفته شده، افزود: برای شما عزیزان موفقیت و سربلندی و عاقبت بخیری در دوران مقدس سربازی و مراحل دیگر زندگی را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز