خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا اعلام شد:

جمعه، سامانه بارش جدیدی از شمال غرب وارد کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۶۸

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در نیمه غربی کشور در اکثر استان‌ها شاهد بارش هستیم.

«صادق ضیاییان» رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: در نیمه غربی کشور در اکثر استان‌ها شاهد بارش هستیم؛ در واقع استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، اردبیل، قزوین زنجان کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش هستند. 

وی تصریح کرد: در ادامه انتظار داریم بارش‌ها در استان‌هایی مانند شمال بوشهر، شمال فارس، اصفهان، مرکزی، البرز، تهران، قم نیز شاهد بارش باشند. همچنین بارش‌هایی در خراسان شمالی خواهیم داشت و در ادامه یزد و کرمان نیز بارندگی را تجربه خواهند کرد. 

ضیاییان خاطرنشان کرد: برای امروز ۲۹ اسفند ماه شدت بارش‌ها را در استان‌های خوزستان، لرستان بویژه نیمه جنوبی این استان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس خواهیم داشت. بارش‌های امروز در این مناطق قابل توجه است و توصیه می‌کنیم هم وطنان به این استان‌ها سفر نداشته باشند یا مدیریت سفر کنند و روزهای آتی به سفر بپردازند تا مشکلی پیش نیاید. 

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: برای فردا اول فروردین ماه ۱۴۰۳ نیز از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود، ولی اغلب استان‌ها، بارش‌هایی به صورت پراکنده و خفیف خواهند داشت. استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، کردستان، کرمانشاه، فارس، گیلان، اردبیل، تهران، البرز، مازندران، گلستان، خراسان رضوی و شمالی و جنوبی، کرمان و به صورت پراکنده در استان یزد و اصفهان در اولین روز سال جدید شاهد بارش خواهند بود. 

وی عنوان کرد: روز پنجشنبه دوم فروردین ماه نیز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و اغلب مناطق کشور بدون بارش خواهند بود، اما روز جمعه سامانه بارشی دیگری از شمال غرب وارد کشور می‌شود که بارندگی‌هایی در استان‌های مختلف در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • عصبانی

    کو این سامانه ها؟یه میدان مغناطیسی بالا سره اصفهان درست کنید این ابرهارو نگهداره بلکم ببارند اینجا و کو بارش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز