خبرگزاری کار ایران

برقراری بیش از ۲۰۰ هزار تماس با اورژانس در طرح سلامت نوروزی تاکنون

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۹۰۳

رئیس سازمان اورژانس کشور از برقراری بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس پیش بیمارستانی در طول اجرای طرح سلامت نوروزی تا روز گذشته خبر داد و گفت: از تماس های پاسخ داده شده، ۱۱۶ هزار مورد منجر به بستری و حدود ۸ هزار عمل اورژانسی نیز انجام شده است.

 

به گزارش ایلنا، جعفر میعادفر در جلسه بررسی طرح سلامت نوروزی که در ستاد سازمان اورژانس کشور و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد, گفت: از چندماه پیش هماهنگی‌های درون و برون سازمانی با معاونت‌های وزارت بهداشت و سازمان‌های مرتبط با حوزه سلامت برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز انجام شده است.

وی افزود: از ۲۴ اسفند ماه و همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی، در اورژانس پیش بیمارستانی، بیش از ۲۰۴ هزار تماس برقرار و منجر به ۱۱۶ هزار مورد بستری و انجام حدود هشت هزار عمل اورژانسی شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور اظهارکرد: تیم‌های بهداشتی که فعالیت خود را از ۱۵ اسفند شروع کرده‌اند تا روز گذشته حدود ۴۶۲ هزار مورد بازدید از رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی داشته‌اند و حدود  ۵۰۰ تن مواد غذایی فاسد، معدوم و ۱۵۰۰ مورد پلمب نیز صورت گرفته است که همه این اقدامات نشان دهنده نظارت‌های جدی است.

 میعادفر ادامه داد: امیدواریم بتوانیم خدمات مطلوبی را در ایام نوروز به مردم ارائه دهیم و از مردم نیز می‌خواهیم در سفرهای نوروزی به توصیه‌های اورژانس برای کاهش حوادث ترافیکی، توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز