خبرگزاری کار ایران

عاملان تیراندازی در مجیدیه تهران دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۳۹۲

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در درگیری اراذل و اوباش در محله مجیدیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته (سه‌شنبه ۲۲ اسفند) ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی ۲ نفر از اراذل و اوباش در شرق تهران دریافت کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتور سیکلت در محله مجیدیه تهران به سمت فردی حمله‌ور شده و به وی تیر اندازی کرده‌اند و این اقدام موجب جراحت این فرد شده است که متهمان بلافاصله محل درگیری را ترک کرده‌اند.

راستی تصریح کرد: به محض دریافت این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات پایتخت قرار گرفت و در همین خصوص، عاملان این درگیری مسلحانه که دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و شرور منطقه بودند، شناسایی شدند.

وی در ادامه بیان کرد: با شناسایی هویت مشخص شد که متهمان سابقه‌دار هستند و مخفیگاه این افراد و تردد آنان تحت کنترل درآمد. سپس هر دو متهم دستگیر شدند و در بازجویی‌های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند. در ادامه با تکمیل تحقیقات پلیسی هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی را که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند، برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز