خبرگزاری کار ایران

مراقب کلاهبرداران تحت عنوان آژانس های مسافرتی باشید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۴۴۷

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به شهروندان توصیه کرد: برای تهیه بلیط و مسافرت از آژانس های مسافرتی معتبر و مجاز استفاده کنید.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"محمد شریفی"، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و شروع تعطیلات نوروز، برخی شهروندان برای انجام مسافرت های نوروزی و تهیه بلیط به آژانس های مسافرتی مراجعه می کنند.

وی افزود: مسافران برای تهیه بلیت به آژانس ها و تورهای مسافرتی معتبر و مجاز مراجعه و از پرداخت هر گونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که مدعی اجرای تور با هزینه های پایین هستند خودداری کنید.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: این افراد شیاد با اطلاع رسانی در رسانه های اجتماعی و ارسال پیامک و چاپ آگهی در مطبوعات اقدام به تبلیغات فریبنده به منظور اعزام مسافران و گردشگران به شهرها و کشورهای مختلف از طریق این تورها می کنند.

وی گفت شهروندانی که تحت تاثیر این تبلیغات قرار می گیرند پس از ثبت نام و پرداخت وجه بلیت را تهیه که بعد از مراجعه به فرودگاه، ایستگاه راه آهن و یا اتوبوس پی به جعلی بودن بلیت ها می برند که دیگر کار از کار گذشته است.

به گزارش پلیس، سرهنگ شریفی با بیان اینکه در اینگونه مواقع شرکت مذکور تعطیل و متهمان متواری شده اند، به شهروندان توصیه کرد: از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده ، خصوصا مدعی اجرای تور با هزینه های پایین هستند بپرهیزید.

وی همچنین گفت: برای اخذ ویزا شخصاً با ارائه گذرنامه به سفارتخانه ها مراجعه کنید و از دادن مدارک به افراد ناشناس یا افرادی که خود را نماینده شرکت ها و یا آژانس ها معرفی می کنند خودداری کنید.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک به نزدیکترین کلانتری و یا به مرکز فوریت های  پلیس (110) اعلام تا جهت بررسی به محل اعزام شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز