خبرگزاری کار ایران

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش مطرح کرد:

وجود ضعف‌های ساختاری در آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۵۳۷

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: اگر ثبات و استقلال شورای عالی نبود، امروز نامی از سند تحول بنیادین باقی نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "محمود امانی طهرانی" دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، در مراسم یکصد و دومین سال تاسیس شورای عالی اظهار کرد: ۱۰ سال قبل از مشروطه یعنی سال ۱۲۷۵ هجری شمسی شورای عالی آموزش و پرورش تشکیل شد.

امانی با بیان اینکه امروز تاسیس شورای عالی توسط مجلس شورای ملی ۱۰۲ ساله می‌شود گفت: این نهاد ۱۲۷ سال قدمت دارد. شورای عالی آموزش و پرورش دارای استقلال است و آخرین خدمت این شورا تدوین سند تحول بنیادین در دوره بی ثباتی مدیریتی و تغییر متعدد وزرای آموزش و پرورش بود.

امانی طهرانی تاکید کرد: اگر ثبات و استقلال شورای عالی نبود، امروز نامی از سند باقی نمی‌ماند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه مصوبات این شورا اتقان دارد، گفت: شتاب زدگی برای این شورا عین ناپختگی است. سند تحول بنیادین جزو اسنادی است که بیشترین درجه توجه به اجرای آن در کل کشور وجود دارد البته به دلیل ضعف‌های ساختاری در آموزش و پرورش ممکن است این سوال ایجاد شود که پس از سند تحول برای چیست؟

وی اضافه کرد: اگر در برخی نقاط کشور وضعیت آموزش و پرورش به گونه‌ای است که برای تامین نیازها به مایحتاج احتیاج دارد ابتدا باید نیازها را تأمین کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز