خبرگزاری کار ایران

تداوم وضعیت ناسالم هوای تهران برای گروه‌های حساس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۵۰۱

پایداری وضعیت جوی در آسمان پایتخت باعث شده است که امروز هم مانند روزهای گذشته کیفیت هوای تهران در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم‌اکنون (ساعت ۹:۵۰ دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲) متوسط شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۳۸ یعنی در وضعیت نارنجی یا همان شرایط «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد. 

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته نیز میانگین شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد ۱۳۰ یعنی در وضعیت نارنجی یا همان شرایط «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار داشت. 

آلاینده شاخص هوای تهران در حال حاضر و در ۲۴ ساعت گذشته، ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون بوده است. 

از ابتدای سال جاری تا امروز، ۱۰ روز هوای پاک، ۲۲۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای همه در روزشمار شاخص آلودگی هوای تهران به ثبت رسیده است. 

این در حالی است که پایتخت‌نشینان در سال گذشته از ابتدای سال تا ۱۴ اسفند، ۳ روز هوای پاک، ۱۸۰ روز هوای قابل قبول، ۱۲۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۳۴ روز هوای ناسالم برای همه، ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک را تجربه کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز