خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی پرنیان در دانشگاه علامه‌طباطبایی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۴۸۱

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی پرنیان با همکاری دفتر مشاوره سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در دانشگاه علامه‌طباطبایی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی پرنیان با حضور امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری، عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان، حجت‌الاسلام صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونان، روسای دانشکده‌ها و دانشجویان در شبستان مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه‌طباطبائی آغاز به کار کرد. 

این نمایشگاه که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با همکاری دفتر مشاوره سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شده است، تولیدات فروشگاهی را در زمینه پوشاک، صنایع دستی، غذا و نوشیدنی، محصولات کشاورزی، شیرینی و خشکبار و… تا ۱۶ اسفندماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۶ به متقاضیان عرضه می‌شود. 

ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان گفت: در این نمایشگاه تولیدات فروشگاهی در زمینه پوشاک، صنایع دستی، غذا و نوشیدنی، محصولات کشاورزی، شیرینی و خشکبار از ساعت ۱۰ تا ۱۶ به متقاضیان عرضه می‌شود. 

نعیمی افزود: در این نمایشگاه تلاش می‌شود تا خدماتی در حوزه پوشش به دانشجویان ارائه شود. علاوه بر آن رویدادهای مسئله محوری در حوزه‌های سلامت جسمانی، روانی، معنوی و اجتماعی با حضور استادان در کارگاه‌های این رویداد برگزار می‌شود تا ذهنیت روشنی در دانشجویان که منشا رفتارهای سالم مبتنی بر مولفه‌های سبک زندگی سالم باشد را ایجاد کند. 

معتمدی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: امیدوارم نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی پرنیان مرد استقبال دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه قرار گیرد و از این ظرفیت برای خود و خانواده استفاده کنند. دانشجویان و کارکنان از حمایت‌های ما برخوردار می‌شوند تا بتوانند با سهولت بیشتری، اقلامی که نیاز دارند را خریداری کنند. 

حجت‌الاسلام اکبری اقدم نیز بیان کرد: نمایشگاه پرنیان به سبک زندگی اسلامی ایرانی اعم از پوشش، تغذیه و مواردی که در سبک زندگی اسلامی ایرانی تعریف می‌شود، پرداخته است. این نمایشگاه تا پایان هفته دایر است و به نسبت استقبال دانشجویان و کارکنان تمدید می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز