خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه جامع علوم انتظامی و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۹۲۸

در دیدار رئیس دانشگاه جامع علوم انتظامی امین با دکتر مصطفی زمانیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری زمینه‌ها و ظرفیت‌های همکاری مشترک مورد بحث و بررسی قرار دادند و تفاهم‌نامه همکاری فی مابین به امضای دو طرف رسید.

به گزارش ایلنا از پلیس، در راستای توسعه همکاری با مراکز علمی و پژوهشی کشور، به ویژه مراکز علمی وابسته به نهادها و سازمان‌های اجرایی کشور، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه جامع علوم انتظامی امین با مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری به امضا رسید. 

در دیدار رئیس دانشگاه جامع علوم انتظامی امین با دکتر «مصطفی زمانیان»، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری زمینه‌ها و ظرفیت‌های همکاری مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تفاهم‌نامه همکاری فی مابین به امضای دو طرف رسید. 

سردار «امیرحسین یاوری»، رئیس این دانشگاه ضمن استقبال از رویکرد نوین مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در دوره جدید، آمادگی خود را جهت کمک به تحقق اهداف مرکز با استفاده از ظرفیت‌های متنوع علمی و پژوهشی این دانشگاه اعلام کرد. 

در این دیدار مقرر شد تا برخی از کلان پروژه‌های مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با همکاری دانشگاه جامع علوم انتظامی امین به اجرا درآید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز