خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امدادونجات خبر داد:

اسکان اضطراری ۴۴۹۳ نفر در برف و کولاک روزهای اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۸۳۴

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به تاثر ۲۹ استان از برف و کولاک، گفت: در ۴ روز گذشته امدادگران برای ۴۴۹۳ نفر اسکان اضطراری فراهم کردند.

به گزارش ایلنا، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به بارش برف و باران و اقدامات امدادی هلال احمر از یازدهم تا ساعت ۵ صبح امروز پانزدهم بهمن، با بیان این که ۲۹ استان کشور متاثر از برف و کولاک بودند، گفت: با توجه به بارش‌ برف و باران در ۴ روز گذشته، ۲۹ استان‎ و ۱۵۳ منطقه (شامل ۱۳۵ محور کوهستانی، یک شهر، ۱۵ روستا و 2 منطقه عشایرنشین)، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت زمان به ۱۵ هزار و ۴۵۱ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند، افزود: امدادگران برای ۴۴۹۳ نفر اسکان اضطراری فراهم کردند. ۳۰ نفر را به مناطق امن و ۱۶ نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: ۳۶۹ تیم عملیاتی، شامل ۱۴۲۹ نفر امدادگر، در عملیات رهاسازی ۹۱۲ دستگاه خودرو از برف شرکت کردند.

محمودی گفت: در این مدت زمان، ۱۶ دستگاه چادر، ۳۱۱۹ تخته پتو، ۲۲۴ کیلوگرم نایلون، ۸۶۹ بسته غذایی، ۸۴۸ بطری آب معدنی، ۵۱۷۵ قوطی کنسروجات، ۲۵۰۰ قرص نان، ۱۵ کیلوگرم خرما و ۸۱۳ بسته بیسکوییت توزیع شد.

گفتنی است، امدادرسانی در استان‌های سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز