خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در لرستان/برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در روستاهای ازنا و پلدختر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۰۲۴

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد با شدت گرفتن بارش‌ها در لرستان و احتمال سرریز سدها، ستاد مدیریت بحران در استانداری تشکیل، یک روستا تخلیه و چندین اردوگاه اسکان اضطراری در روستاهای ازنا و پلدختر برپا شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی مرادی‌پور گفت: تا ساعت ۲۲ چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شهرستان‌های ازنا و پلدختر برپا شده و جمعیت هلال احمر اماکن امن متعددی را برای افزایش این اردوگاه‌ها در صورت لزوم مشخص و در جلسه ستاد بحران استانداری لرستان مطرح کرده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: روز گذشته انبارهای امدادی شهرستان‌های استان لرستان شارژ مجدد شد و تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در لرستان و استان‌های مجاور در آماده‌باش کامل هستند.

مرادی‌پور ادامه داد: همچنین روستای کمندان در مجاورت سد کمندان در شهرستان ازنا به پیشنهاد هلال احمر تخلیه شد.

وی با اشاره به مشاهده آب‌گرفتگی در برخی معابر شهری گفت: وضعیت در دیگر استان‌های غربی با ثبات است اما احتمال سرریز سدها در کردستان و سیلاب در کرمانشاه تمامی خودروهای نجات، آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی هلال احمر را در حالت آماده باش کامل در آورده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز