خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد:

امدادرسانی به ۵۶ هزار مسافر گرفتار در برف و کولاک/ اسکان اضطراری ۲۲ هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۷۷۳

رئیس سازمان امداد و نجات حمعیت هلال احمر، آخرین اقدامات نیروهای هلال احمر در امدادرسانی به هموطنان گرفتار در برف و کولاک را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا،مرتضی سلیمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای امدادرسانی به هموطنان گرفتار در برف و کولاک گفت: با توجه به اینکه ٢١ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال‌وبختیاری، خراسان‌رضوی،خوزستان، زنجان،سمنان، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، قم، همدان و استان مرکزی تحت تاثیر برف و کولاک بودند، عملیات امداد و نجات در این استانها به صورت ویژه در دستورکار نیروهای امدادی قرار داشت.

سلیمی با اعلام این مطلب که مناطق در حال امدادرسانی شامل ١٧٣ محور، شهر و روستا بوده است، ادامه داد: تاکنون کار امدادرسانی به ۵۶ هزار و ۲۰۰ نفر از هموطنان از سوی نیروهای امداد و نجات هلال احمر در استان‌های مذکور انجام شده است.

وی از اسکان اضطراری ۲۲ هزار ۲۰۰ نفر خبر داد و افزود: انتقال ۵۸ نفر به مراکز درمانی و خدمات سرپایی به ۱۶۳ نفر در این مدت انجام شده است.

سلیمی از رهاسازی ۲ هزار و ۴۶۹ خودرو از برف و کولاک خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۹۰۲  نفر در قالب ۷۰۵ تیم امداد و نجات، کار امدادرسانی را عهده‌دار بوده‌اند و این فعالیت همچنان در محورهای اصلی و فرعی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز