خبرگزاری کار ایران

در حاشیه طرح دستگیری سارقان مطرح شد:

سرقت‌ از منازل در چه ساعاتی انجام می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۱۲۳

دستگیری ۶۳ سارق خشن طی ۷۲ ساعت در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با تاکید بر این که اجرای طرح پابند الکترونیک برای مجرمان سابقه‌دار بازدارنده خواهد بود، گفت: با تلاش همکارانم طی ۷۲ ساعت گذشته ۶۳ سارق خشن و سابقه‌دار در سطح تهران دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز (سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲) در حاشیه طرح دستگیری سارقان منزل، زورگیر و کیف‌قاپ، در جمع خبرنگاران گفت: همکارانم طی ۷۲ ساعت گذشته، طرح برخورد با سارقان خشن را به اجرا گذاشتند که در آن، سارقانی را که اقدام به‌زورگیری می‌کردند یا سرقت به عنف منازل را انجام می‌دادند، دستگیر کردند. 

وی افزود: در این بازه زمانی، ۶۳ سارق حرفه‌ای، خشن و دارای سابقه در سطح تهران شناسایی و دستگیر شدند که ارزش اموال مکشوفه از آنها بیش از یک هزار میلیارد ریال است. این دستگیری‌ها از طریق تعامل با دستگاه‌ قضایی انجام شد‌‌.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ  با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با سارقان به ویژه در صحنه جرم در دستور کار قرار دارد، افزود: به‌زودی طرح کنترل مجرمان با پابند الکترونیک با دستور فرمانده فراجا اجرا می‌شود که در رابطه با سارقان و مجرمان سابقه‌دار حتما بازدارنده خواهد بود، زیرا می‌توانیم از این طریق آنها را رصد کنیم تا پیشگیری از جرم انجام شود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: این طرح برای کنترل مجرمانی که بیش از چهار فقره سرقت داشته‌اند، اجرایی می‌شود و زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم شده است.

وی همچنین محدوده سرقت منازل را بیشتر در شمال، شمال شرق و غرب تهران معرفی کرد و افزود: تعدادی از مجرمان دستگیرشده، زورگیر و قاپ‌زن و بقیه سارق منزل بوده‌اند، اما مطمئن باشید که برخورد قاطع با این افراد در صحنه جرم با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح خواهیم داشت.

ولی‌پور گودرزی در پایان درباره زمان سرقت‌ها در تهران گفت: در هر ساعت از شبانه‌روز امکان سرقت از منزل وجود دارد، اما بیشتر سرقت‌های منزل بین ساعت ۷ تا ۱۱ شب انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز