خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خبرداد:

تشکیل بیش از ۶۵ هزار پرونده دارویی و درمانی برای بیماران نیازمند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۲۹۴

​رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از تشکیل ۶۵ هزار و ۹۳۱ پرونده کمک حمایتی بلاعوض ویژه بیماران نیازمند مراجعه کننده به واحدهای مددکاری حوزه ستادی این سازمان، ستاد استان‌ها و شعب جمعیت هلال‌احمر سراسر کشور تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید سلیمی‌در تشریح جزئیات این خبر گفت: معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با همکاری مددکاران اجتماعی شاغل در سراسر کشور، از طریق تشکیل پرونده دارویی و درمانی، به مددجویان و بیماران نیازمند کمک بلاعوض ارائه می‌کند.

سلیمی‌با اشاره به آغاز سال مالی از اردیبهشت‌ماه تصریح کرد: در نه ماهه نخست سال مالی جاری و تا پایان دی ماه، برای بیش از ۶۵ هزار بیمار نیازمند، پرونده خدمات حمایتی دارو و درمان به ارزش بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان تشکیل شده است.

وی افزود: مددکاران اجتماعی مطابق با آئین نامه خدمات اجتماعی، برای بیماران نیازمند مراجعه کننده تشکیل پرونده داده و بنا بر شرایط اقتصادی و خانوادگی مددجو و شدت نیازمندی وی، مبلغی را به عنوان کمک هزینه‌ و مساعدت بلاعوض تعیین خواهند کرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: پرداخت کمک هزینه در زمینه‌های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی و... به بیماران نیازمند، تحت پوشش تسهیلات حمایتی آیین نامه خدمات اجتماعی جمعیت هلال‌احمر قرار دارد.

سلیمی در پایان ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در این معاونت و سطح استان‌ها، اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولین و اختصاص اعتبارات بیشتر به حوزه حمایتی دارو و درمان، بتوانیم در دو ماه پایانی سال جاری به بیماران نیازمند بیشتری خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز