خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان محیط‌زیست:

پرچم برافراشته شده حاج قاسم در حال اوج گرفتن بر فراز گیتی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۰۸

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: پرچم برافراشته شده سردار دل‌ها، حاج قاسم عزیز در فلسطین اشغالی در حال اوج گرفتن است و بر فراز تمامی قلل مادی دنیا قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و «روز زن» و همچنین گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز، تقارن این دو روز بزرگ را به همه دوستداران و پیروان زهرای اطهر (س) و سربازان برومند حاج قاسم تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: یقین دارم که هر فردی از شما بزرگواران یا خارج از مجموعه در پشت این تریبون حاضر شود و در مورد ستارگان عرصه وجود از جمله خورشید وجود حضرت زهرا (سلام الله علیها) صحبت کند، بدون گفتن جمله‌ای تکراری همه‌اش اوصاف انسانی جدیدی را مورد انعکاس قرار خواهند داد و این نشان‌دهنده عظمت و منزلت بزرگ دخت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) است.

وی افزود: این وسع اندیشه‌ای است که خداوند متعال به خاندان نبوت داده است و ناشی از جنس نور بودن این سلسله جنبانان خلقت است و در راستا و استمرار این سلسله جلیله، فرزندان برومندی که در این مکتب ارزش پیدا کرده‌اند نیز ضریب تاثیر بسیار بالایی بر زوایای مختلف اقشار مختلف انسان ها گذاشته‌اند.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با تبریک این روز به بانوان حاضر در جلسه و بانوان خانواده بزرگ سازمان حفاظت محیط‌زیست، افزود: مکتب حاج قاسم به ما نشان داد زمانی که او همرزمان خود را در «اروند رود» به حضرت زهرا (س) می‌سپرد و در سخنرانی به یاد ماندنی ایشان نیز این جملات به یادگار مانده است و یا بیت‌الزهرایی که در کرمان برای خود درست کرده بود، نشان از عمق اعتلای وجودی و عشق پایان‌ناپذیر این سردار عزیز به حضرت زهرا (س) و کرامت و جایگاه زن در دیدگاه ایشان دارد.

وی با بیان این که غرب می‌خواهد اقتدار زهرایی و اقتدار زینبی زن مسلمان برای جهانیان نمایش داده نشود، تاکید کرد: الگوی علمی، مدیریتی، اخلاقی، همسرداری، سیاسی، ولایت‌پذیری واقتدار زن مسلمان، زهرا (س) و زینب (س) هستند و جهان غرب با ترس از اقتدار گرفتن واقعی زن و بانوان عزیز و الگوپذیری از این شخصیت‌های عظیم بشری، دست به ناپایدار کردن بنیان عظیم و مستحکم خانواده می‌کند که این توطئه نیز با نمایش اقتدار و توانمندی بانوان سرزمینم نقش برآب شد.

سلاجقه تصریح کرد: فرآیند تولد بانوی دوعالم، فرآیند بسیار پیچیده و عجیبی است و ما در روایات شاهد هستیم که جبرائیل امین چند بار با چهره اصلی بر پیامبر نازل شده است، به طوری که بال‌های خود را می‌گستراند و مطالبی از جانب حق تعالی بر پیامبر اکرم (ص) در رابطه با این موجود الهی تقدیم می‌کند که سراسر رمز و رموز است که یکی از آنها هنگام تولد حضرت زهرای مرضیه بوده است.

وی ادامه داد: ما این امر را در مکتب امامین انقلاب که نقش تبیین جهان اسلام ناب محمدی (ص) را دارد نیز شاهد هستیم، به گونه‌ای که در استراتژِی مدیریتی حضرت امام خمینی (ره) شاهدیم که ایشان فرمول‌هایی را برای مدیریت کشور و جوامع انسان‌های بدون پشتوانه مادی و قومی و قبیله‌ای ولی متصل به خداوند طراحی کردند که در عالم مادی این فرمول‌ها ساری و جاری نبوده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به این که حضرت امام خمینی (ره) قله‌هایی را ایجاد می‌کردند، اضافه کرد: یکی از نمونه‌های تربیت‌شده مکتب امامین انقلاب که در این مکتب رشد و نمو کردند و برخلاف معادلات دنیای استکبار سرمایه‌داری جهانگیر شدند، حاج قاسم عزیز بود و قاسم‌پروری مشی این مکتب است.

سلاجقه گفت: سردار سلیمانی به‌درستی توانستند پرچم مبارزه ضد اشغال و توسعه‌طلبی را بر پهنه قدس به اهتزاز درآورند و آنچه که ما امروز در غزه می بینیم، ارتفاع گرفتن پرچمی است که سردار سلیمانی در آنجا برافراشته بود. ما منتظر هستیم که این پرچم به دست با کفایت مقام معظم رهبری به‌زودی به دست صاحب اصلی نظام و انقلاب، حضرت امام زمان (عج) سپرده شود.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، در این مراسم سردار حسین نجات، جانشین قرارگاه ثارالله تهران، محمدحسین حسین‌زاده، معاون وقت لشکر ۴۱ ثارالله تهران و سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا به ایراد سخنرانی و ارایه خاطراتی از سردار عزیز دل‌ها پرداختند و همچنین تعداد دیگری از مقامات لشگری و کشوری حضور داشتند که در انتهای برنامه از خانواده معظم شهدای بزرگوار نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز