خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

پیش بینی گشت‌های اطلاعاتی و انتظامی گسترده در اطراف شعب انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۵۵۴

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پیش بینی گشت‌های اطلاعاتی و انتظامی گسترده در اطراف شعب انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گردهمایی عوامل انتخابات شهر تهران که صبح امروز برگزار شد با تبریک نهم دی ماه روز بصیرت و بیعت با امامت گفت: وظایف انتظامی کشور در حوزه انتخابات به قبل، حین و بعد از آن برمی گردد. اقدامات پلیس برای این آمادگی از ابتدای سال در چهار محوری که رهبری فرمودند هم در درون سازمان و هم برون سازمانی در حال انجام است. از بعد مشارکت اقداماتی به صورت مستمر در حال انجام است.

وی ادامه داد: امنیت به صورت مستقیم به انتظامی باز می گردد هم در حوزه تامین صندوق ها و هم مراکز اخذ رأی و سایر مکان‌هایی که مرتبط با انتخابات است، تمام امنیت انتخابات برعهده انتظامی تهران است و آموزش ها و آمادگی براساس قانون جدید انتخابات شروع شده است. همچنین آموزش برای رده‌های غیرمجری در حال برگزاری است، انتظامی کشور آمادگی برای انتخابات را دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه سلامت به واسطه نقشی که پلیس در رصدهایی که در فضای واقعی و مجازی دارد، اقداماتی در حال انجام است تا آنچه مد نظر حضرت آقا است انجام شود.

وی تاکید کرد: مامورینی که در پای صندوق هستند مسئولیت همان نقطه را برعهده دارند.گشت‌های اطلاعاتی و انتظامی گسترده برای اطراف شعب پیش بینی شده تا در صورت بروز مشکل در اطراف شعب این گشت‌ها، ماموریت را انجام داده و پرسنل انتظامی پای صندوق دخالتی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز