خبرگزاری کار ایران

در یک نشست مطرح شد:

سال گذشته ۷۶ هزار دانشجو به راهیان نور اعزام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۱۷۰

وزیر علوم بر بسیج امکانات همه دانشگاه‌ها برای برگزاری باشکوه اردوهای راهیان نور به ویژه دانشگاه‌های جنوب و غرب کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ رئیس قرارگاه دانشجویی شهید علم‌الهدی و اعضای شورای مرکزی این قرارگاه، نشست برنامه‌ریزی اردوهای راهیان نور سال جاری برگزار شد. 

وزیر علوم در این نشست بر بسیج امکانات همه دانشگاه‌ها برای برگزاری باشکوه اردوهای راهیان نور به ویژه دانشگاه‌های جنوب و غرب کشور تاکید کرد. 

در ادامه این نشست، اعضای شورای مرکزی قرارگاه شهید علم‌الهدی در خصوص فراهم کردن امکانات ایاب و ذهاب و اسکان دانشجویان در اردوهای راهیان نور سال جاری تبادل نظر کردند. 

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم و رئیس بسیج دانشجویی کشور نیز در ابتدای این نشست گزارشی از برگزاری اردوهای راهیان نور در سال گذشته و پیش‌بینی اقدامات لازم برای اردوهای سال جاری ارائه کردند. 

گفتنی است؛ مطابق آمار دقیق سال گذشته ۷۶ هزار دانشجو به راهیان نور اعزام شد. 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نماینده وزارت بهداشت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و نمایندگانی از دانشگاه‌های پیام نور و جامع علمی کاربردی نیز در این نشست حضور داشتند. 

در پایان این نشست وزیر علوم از چند تن از فعالان برگزاری اردوهای راهیان نور در سال گذشته تجلیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز