خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

شهرداری با برنامه‌ریزی می‌تواند به درآمدهای به‌حق دست پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۷۳۸

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با برنامه‌ریزی می‌توان هم مسائل شهر را پایش کرد و هم شهرداری می‌تواند به درآمدهای به‌حق و درست برای تامین نیازها دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خسرو دانشجو، معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در آیین افتتاحیه گردهمایی «تهران آینده؛ یک شهر، یک برنامه» با بیان این که باید سلیقه‌های فردی را کنار بگذاریم و مشکلات را در یک مکانیزم قانونی حل کنیم، اظهار داشت: ما توان خود را خواهیم گذاشت تا کمک کنیم این وظیفه سخت انجام شود. البته باید همه بخش‌ها کمک کنند تا طرح جامع تهران به نتیجه برسد.

وی افزود: مجموعه شهر تهران با داشتن برنامه‌ای که در عین حال که تکلیف کلیت شهر را روشن کرده و وظایف مختلف مجموعه‌ها را تعیین کرده است، برای اعتلای شهر نیز برنامه‌ریزی کرده، به عزم عمومی برای اجرا نیاز دارد.

دانشجو با بیان این که بسیار امیدوار و خوشبین به این موضوع هستم که با مدیریت شهردار توانمند تهران مشکلات برطرف شود، گفت: تهران شهری بزرگ و شهرداری مجموعه‌ای بسیار بزرگ با پرسنل چندین هزار نفری است که باید تمام این موارد را در راستای مصلحت شهر ببینیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان تاکید کرد: با برنامه‌ریزی می‌توان هم مسائل شهر را پایش کرد و هم شهرداری می‌تواند به درآمدهای به‌حق و درست برای تامین نیازها دست پیدا کند.

گفتنی است، عصر امروز آیین افتتاحیه گردهمایی «تهران آینده؛ یک شهر، یک آینده» با حضور خسرو دانشجو، معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر، احمد قیومی، فرماندار تهران، اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر تهران در سالن همایش‌های شورا برگزار شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز