خبرگزاری کار ایران

در مجمع شورای تخصصی حوزوی صورت گرفت:

بررسی عملکرد گروه گسترش و برنامه ریزی مراکز و موسسه‌های آموزشی و پژوهشی خاص

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۸۳۱

یک صدوچهل و نهمین مجمع شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر پارسانیا و با حضور اعضای مجمع در محل شورای تخصصی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این نشست که با موضوع ارائه گزارش عملکرد گروه گسترش و برنامه ریزی مراکز و موسسه‌های آموزشی و پژوهشی خاص (موسسات حوزوی – دانشگاهی) برگزار شد.

تاریخچه این گروه از سال ۸۳ برای هدایت و راهبری مراکزی که فعالیت‌های حوزوی دانشگاهی داشتند عنوان شد که شامل ۹ کار گروه قرآن و حدیث، اخلاق و روان‌شناسی و علوم تربیتی، تاریخ و تمدن، فرهنگ و ارتباطات، اقتصاد و مدیریت، فلسفه و کلام و ادیان، فقه و حقوق، مطالعات اجتماعی و علوم سیاسی است.

از جمله اقدامات این گروه تصویب ۲۵ طرح توجیهی در مقطع کارشناسی در دو سال، تصویب ۳۹ طرح توجیهی در مقطع کارشناسی ارشد، تصویب ۴۹ طرح توجیهی در مقطع دکتری، بازنگری ۲۴ برنامه درسی در مقطع کارشناسی، بازنگری ۱۶ برنامه درسی در مقطع کارشناسی ارشد و بازنگری ۳ برنامه درسی در مقطع دکتری است.

در ادامه، اعضای مجمع شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون عملکرد و فعالیت گروه گسترش و برنامه ریزی مراکز و موسسه‌های آموزشی و پژوهشی خاص پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز