خبرگزاری کار ایران

فیلم بازسازی صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۷۳۸

فیلم بازسازی صحنه قتل داریوش مهرجویی، کارگردان برجسته سینما و همسرش وحیده محمدی‌فر که شنبه شب مورخ ۲۲ مهرماه در ویلای شخصی‌شان در شهرک زیبادشت به قتل رسیدند، منتشر شد.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه، فیلم بازسازی صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر را منتشر کرد. این کارگردان باسابقه سینمای ایران و همسرش، شنبه شب مورخ ۲۲ مهرماه در ویلای شخصی خود در شهرک زیبادشت شهرستان فردیس استان البرز به طرز فجیعی به قتل رسیدند. 

بازسازی صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش، روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه با حضور مقامات ارشد دادستانی البرز، پلیس آگاهی استان البرز، پلس آگاهی کشور، بازپرس پرونده و دیگر مسئولان قوه قضاییه و فراجا با همراهی متهمان پرونده انجام شد.

صبح روز پنجشنبه سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا از شناسایی عامل اصلی قتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد و گفت: قاتل در میان دستگیرشدگان چند روز اخیر پلیس بود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا همچنین عصر پنجشنبه در گفت‌وگوی با پایگاه خبری پلیس تاکید کرد: در بازسازی صحنه جرم که با حضور سردار محمد قنبری، رئیس پلیس آگاهی فراجا و سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز انجام شد، قاتل و معاونان او به ارتکاب جنایت اعتراف کردند.

براساس اعلام منتظرالمهدی، از روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه به بعد، با توجه به شناسایی قاتل اصلی و معاونان او و تحویل آنها به مراجع قضایی، هرگونه اطلاع‌رسانی درباره پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و مرحومه وحیده محمدی‌فر توسط قوه قضاییه انجام خواهد شد. 

حجم ویدیو: ۴۹.۱۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۵:۴۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز