خبرگزاری کار ایران

فاز اول بزرگراه شهید شوشتری تا پایان سال جاری به بهره بردای می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۵۹۰

سرپرست و عضو هیات مدیره سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: تا پایان سال جاری فاز اول بزرگراه شهید شوشتری به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از سایت شهر؛ مهدی صداقتی، سرپرست و عضو هیات مدیره سازمان مهندسی و عمران شهر تهران دراره جزئیات پروژه شهید شوشتری گفت: برای ساخت و احداث پروژه شهید شوشتری در دو فاز اقدام شده است. فاز اول این پروژه ۹ کیلومتر و فاز دوم آن ۶.۵ کیلومتر است. ۹ کیلومتر اول بزرگراه شهید شوشتری قسمت‌های مختلفی دارد و معارضین آن اعم از املاک در اختیار ارتش و املاک در اختیار وزارت ورزش و ورزشگاه تختی رفع شده است و از سازمان املاک در مدت زمان خیلی نزدیک تحویل گرفته می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که تا پایان امسال ۹ کیلومتر اول این پروژه را به بهره برداری برسانیم. درباره ۶ کیلومتر باقی مانده ادامه مسیر از ورزشگاه تختی تا بزرگراه یاسینی مجوزهای مربوطه از سازمان محیط زیست در حال اخذ است و به محض اخذ مجوز این موضوع پیگیری خواهد شد. 

صداقتی ادامه داد: با اخذ مجوزهای لازم پروژه شوشتری با طول ۱۶ کیلومتر به بهره برداری می‌رسد. به واقع یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه‌های این دوره ساخت بزرگراه شهید شوشتری است؛ به جهت اینکه مردم مناطق ۱۵.۱۴ و ۱۳ را از مسیر بزرگراه بسیج که عملا شریان داخلی شهر است اما به عنوان رینگ شرقی تهران شناخته می‌شود، خلاص می‌کند. 

سرپرست و عضو هیات مدیره سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در پایان با بیان اینکه با افتتاح این بزرگراه مردم از ترافیک و آلودگی ماشین‌های سنگین خلاصی پیدا می‌کنند، عنوان کرد: مدیریت شهری خیلی سخت اهداف را پیگیری کرده و امیدواریم که سازمان محیط زیست و سازمان‌های مربوطه در این راستا با ما همکاری کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز