خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اعلام کرد:

تلاش برای بهره‌برداری از پل دسترسی شهرک شهید خرازی تا پاییز امسال

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۲۳

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از تلاش برای احداث یک دستگاه پل با هدف تسهیل دسترسی ساکنان شهرک شهید خرازی در محدوده منطقه ۲۲ شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه عملیات احداث پل دسترسی شهرک شهید خرازی(R۱۲) روی بزرگراه شهید همدانی (حدفاصل بلوار پژوهش تا خیابان اردستانی) از بهار سال ۱۴۰۱ آغاز شده است، اظهار کرد: بهبود دسترسی ساکنان شهرک شهیدخرازی و تسهیل رفت و آمد شهروندان در این محدوده، از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

وی ادامه داد: این پروژه به صورت دو پل رفت و برگشت (هر یک به طول ۵۲ متر و عرض ۱۵.۳ متر) در ۲ لاین عبوری، ۱ لاین اضطرار و دو پیاده رو در طرفین هر پل طراحی شده است و برای اجرای عرشه این پل از ۶ ستون و ۴۸ شاه تیر بتن‌آرمه استفاده می‌شود.

حق‌لطفی با اشاره به وجود طیف متنوعی از معارضات ملکی و تاسیساتی در این پروژه، از لزوم اجرای عملیات انحراف ترافیک و دشواری اجرای پروژه به دلیل مجاورت با بزرگراه شهید همدانی خبر داد و گفت: ۶ ستون پل در رفوژ میانی این بزرگراه طی سال گذشته اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: متعاقب رفع معارض لوله آب ۲۵۰ میلیمتری، احداث دیوار کوله جنوبی پل ادامه دارد. این در حالی است که بتن ریزی دیوار کوله شمالی پل نیز از فروردین ماه امسال آغاز شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات اجرایی پل دسترسی شهرک شهید خرازی از مرز ۳۰ درصد فراتر رفته است و پیش‌بینی می‌شود این پل سواره رو تا ابتدای پاییز امسال تحویل شهروندان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز