خبرگزاری کار ایران

۱۷۲ کیلو شیشه در «زاهدان» توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۴۴

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۷۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه، ۲ قبضه سلاح کمری و توقیف یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «دوستعلی جلیلیان» بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که اقدام به حمل مواد مخدر در محور‌های فرعی شهرستان زاهدان می‌کردند، مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند سوژه مورد نظر که با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل دو سرنشین بود را شناسایی و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران خودروی حامل مواد افیونی را رها و از صحنه متواری شدند که پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن ۱۷۲ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد افیونی از نوع شیشه و ۲ قبضه سلاح کمری کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار «جلیلیان» با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز