خبرگزاری کار ایران

اعلام نتایج نهایی تمامی رشته‌های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۱۳۸

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی تمامی رشته‌محل‌های (متمرکز و شرایط خاص) پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش ایلنا، متقاضیانی که در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند، می‌توانند نتایج نهایی پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی این دانشگاه را در سایت سازمان سنجش مشاهده کنند. 

نتایج نهایی در لینک https://result2.sanjesh.org/RSJame/JameKarshenasi140207/Default.aspx قابل مشاهده است. 

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی براساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز و شرایط خاص هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی دوره‌های مذکور از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته‌محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش شده و اسامی پذیرفته‌شدگان در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است. 

پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد از روز یکشنبه به ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی http://uast.ac.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز