خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد:

هر ۳ ثانیه یک تماس با ۱۱۰ برقرار می‌شود/ کشف بیش از ۱۸۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۹۷۸

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که به طور متوسط هر ۳ ثانیه یک تماس با ۱۱۰ تهران برقرار می‌شود، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا امروز بیش از ۱۸۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح پایتخت کشف و ضبط شده است که حدود ۵ هزار میلیارد تومان آن در هفته گذشته امحا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم صبحگاه مشترک واحدهای نمونه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به مناسبت «هفته فراجا» صبح امروز با حضور سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار حسین نجات، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله (ع)، علی القاصی‌مهر، رئیس‌کل دادگستری استان تهران، علی صالحی، دادستان تهران، علیرضا فخاری، استاندار تهران، سردار مسعود مصدق، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی فاتب، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری فاتب، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور فاتب و جمع دیگری از رؤسای پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ و دیگر فرماندهان و پرسنل انتظامی و خانواده شهدا برگزار شد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم گفت: هفته فراجا را به همه همکاران و خانواده‌های محترم‌شان تبریک عرض می‌کنم. این هفته فرصتی است که از شهدای انتظامی و کسانی که در این عرصه زحمت کشیدند، یاد کنیم. فراجا امروز از جنس مردم و در کنار مردم است و توانسته مشارکت عمومی در زمینه‌های مختلف را جلب کند.

وی افزود: روزانه ۳۵ هزار تماس تلفنی از طریق سامانه ۱۱۰ توسط شهروندان برقرار می‌شود که هر روز بین ۱۵ تا ۱۷ هزار تماس تبدیل به ماموریت عملیاتی می‌شود. البته مردم علاوه بر فوریت‌های پلیسی، توصیه‌ها، پیشنهادها و نیازمندی‌هایی را که دارند، به اپراتورهای ما ارائه می‌کنند؛ در واقع، به طور متوسط هر ۳ ثانیه یک تماس با ۱۱۰ تهران برقرار می‌شود که این نشان از اعتماد شهروندان به پلیس دارد. همچنین روزانه به طور متوسط ۱۸ هزار نفر به مقرهای پلیس پایتخت شامل کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، پلیس آگاهی و ... مراجعه می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه فرماندهان پلیس کشورمان گفت: ما همگی به این تحریم‌ها افتخار می‌کنیم، چراکه نشان می‌دهد همچنان در خط رهبری معظم انقلاب هستیم. این تحریم‌ها نشان‌دهنده عصبانیت دشمن از پلیس است و شاهد آن هستیم هر بار که فهرست تحریمی جدیدی اعلام می‌کنند، نام چند نفر از فرماندهان پلیس تهران هم در آن دیده می‌شود که برای ما جای افتخار دارد.

رئیس پلیس پایتخت به برخی دستاوردهای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون ۱۲ تن انواع مواد مخدر و ۳۰۰ قبضه سلاح جنگی و سرد در سطح تهران بزرگ کشف شده است. همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا امروز بیش از ۱۸۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح پایتخت کشف و ضبط شده است که حدود ۵ هزار میلیارد تومان آن در هفته گذشته امحا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس تهران در ماموریت اربعین ۳۲۰ هزار گذرنامه را صادر کرد و ۱۸۶ هزار خدمت انتظامی و ترافیکی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز