خبرگزاری کار ایران

دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تهران با گردش مالی ۱۶ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۲۶۶

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ شناسایی محل فعالیت یک فعال غیر مجاز ارزی با گردش مالی بیش از ۱۶ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه در مبارزه با اخلالگران بازار ارز و در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت غیرمجاز ارزی توسط فردی در یک دفتر کار در «فلکه اول صادقیه» تهران  عوامل این پلیس،  شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که متهم با همکاری چند تن از همدستانش از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ به خرید و فروش غیر مجاز ارز پرداخته و روزانه به طور میانگین ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰  دلار خرید و فروش ارز  انجام داده است. 

این انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی و استعلام‌های انجام‌شده مشخص شد متهم از دلالان ارزی است و حجم معاملات ارزی او بیش از ۳۳۴ هزار و ۶۹۳ واحد ارز معادل حدود ۱۶۴ میلیارد ریال است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی و پیجویی‌های انجام‌شده، متهم برای اخذ دستور قضایی به مرجع قضایی معرفی شد و دستگیری سایر همدستان او در دستور کار قرار دارد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، افشاری در پایان از  شهروندان خواست که درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز