خبرگزاری کار ایران

معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور:

طرح تربیتی «امین» از طرح‌های فوق راهبردی تبلیغ در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۵۱۸

معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور گفت: طرح تربیتی امین از طرح‌های فوق راهبردی تبلیغ در کشور است که در مدارس اموزش و پرورش با حضور مبلغان خواهر و برادر با یک نظام مشخصی فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد همکاری ها، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور در آئین آغاز سال تحصیلی مدارس امین که صبح امروز در مصلای ساری برگزار شد، اظهار داشت: طرح تربیتی امین که در مدارس آموزش و پروزش کشور اجرا می‌شود با عنوان مدارس محمد امین از طرح‌های فوق راهبردی تبلیغ در کشور است که در مدارس آموزش و پرورش با حضور مبلغان خواهر و برادر با یک نظام مشخصی فعالیت می‌کنند. 

وی افزود: این طرح برکاتی داشته که از سطح وزارت خانه تا خانواده‌ها از آن در ارزیابی‌ها استقبال کرده اند، آن هم در زمانه‌ای که رسانه‌های معاند قصد تخریب دارند. 

معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور خاطر نشان کرد: در استان مازندران ۱۰۰۰ مدرسه تحت پوشش طرح امین قرار دارند و اغاز سال تحصیلی مدارس امین در مراکز استان‌ها با برگزاری جلسه‌های توجیهی همراه است که پس از آن مشغول به فعالیت می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز