خبرگزاری کار ایران

تاکید بر لزوم هم‌افزایی در حوزه‌ مقابله با مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۰۹۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا بر هم‌افزایی و تشریک مساعی در حوزه‌های مقابله با مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار ایرج کاکاوند در نشست مشترک با معاون عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری ضمن عرض خوش‌آمدگویی و تبریک ایام دفاع مقدس، به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های انجام‌شده توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری از پلیس در برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با کار جهادی، پشتکار و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی موجود، پاسخگوی مطالبات به حق شهروندان در ارتقای سطح امنیت اجتماعی در سراسر کشور باشیم. 

وی به تشریح اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در مراسم اربعین حسینی (ع) پرداخت و گفت: مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور در برگزاری مراسم اربعین حضوری پررنگ و فعال داشت و با خدمت رسانی بی‌منت و مشارکت حداکثری در برگزاری راهپیمایی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، موجبات تسهیل شرایط تردد زوار گرانقدر کشورمان به عراق را فراهم کرد. 

این مقام ارشد انتظامی بر ضرورت هم‌افزایی و تشریک مساعی پلیس در حوزه‌های مقابله با ستاد مبارزه با مواد مخدر پرداخت و خاطرنشان کرد: بدون تردید موفقیت زمانی حاصل می‌شود که دستگاه‌های مسئولیت‌دار در امر مقابله با مواد مخدر با هم‌افزایی و تعاملات فی‌مابین، کاستی‌ها و نواقص را برطرف کنند و با توانی دوچندان در این راه گام بردارند. 

در ادامه این نشست، محمد زارعی، معاون عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری ضمن تاکید بر حمایت و پشتیبانی از پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خاطرنشان کرد: با توجه به نقش بی بدلیل فراجا در مقابله با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر، این ستاد همواره خود را موظف می‌داند در حوزه بسیار مهم اختصاص تجهیزات به‌روز و نیز پشتیبانی از ماموریت‌ها و اقدامات مقابله‌ای در کنار پلیس باشد. 

وی همچنین بر ضرورت ضربه به بنیان‌های اساسی قاچاقچیان تاکید کرد و افزود: براساس منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) ضربه به بنیان‌های مالی و اقتصادی قاچاقچیان یکی از دغدغه های ستاد مبارزه با مواد مخدر است. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در پایان ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای سطح تعاملات فی‌مابین در مقابله اثر بخش‌تر با این بلیه شوم اظهار داشت: امیدواریم با حمایت‌های همه جانبه از پلیس، شاهد مقابله قاطعانه‌تر با پدیده شوم مواد مخدر باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز