خبرگزاری کار ایران

مجوز اجرای ۱۰۳ دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۹۷۲

مجوز اجرای ۱۰۳ دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در شهریور امسال صادر شد.

به گزارش ایلنا، جلسات ۸۵ الی ۸۷ کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست دکتر کشت‌کار قائم‌مقام رئیس و معاون آموزشی این دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه دوره‌های کوتاه مدت و کمیته شهریه دانشگاه در شهریورماه سال‌جاری برگزار شد.

وحید بیگدلی راد مدیرکل دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی و دبیر کارگروه با اعلام این خبر به تشریح اهداف مهم‌ترین دوره‌های مصوب پرداخت و اظهار کرد: دوره تک‌درس کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا در استان البرز به منظور تربیت متخصصینی است که توانایی شناسایی اجزای مختلف دستگاه HPLC را داشته و همچنین با مکانیسم عملکرد این دستگاه آشنایی کامل داشته باشند و کاربرد و چگونگی حفظ و نگهداری صحیح دستگاه را به صورت تئوری و عملی بدانند. 

وی افزود: دوره کوتاه مدت اصول پایه سوارکاری در استان تهران با هدف آشنایی با اصول پایه سوارکاری و مهارت‌های آن است. 

بیگدلی در ادامه گفت: دوره تک پودمان طراحی و نظارت ایمنی و آتش‌نشانی در معماری و سازه ساختمان در استان تهران نیز به منظور تربیت نیروی ماهر و کارآمد برای انجام وظیفه در حوزه پیشگیری از حریق و انجام اموری نظیر طبقه‌بندی و شناخت اماکن و طراحی و نصب سیستم‌های اطفای حریق برگزار خواهد شد. 

مدیرکل دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع مجوز اجرای ۱۰۳ دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در گروه‌های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر و کشاورزی برای ۶۸ متقاضی در ۲۴ استان صادر شد که این دوره‌ها ظرفیت آموزش قریب به ۱۲۵۸۲ نفر مهارت‌جوی واجدشرایط را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز