خبرگزاری کار ایران

دانشگاه علوم پزشکی تهران ابلاغ کرد؛

شیوه‌نامه جدید اجرایی آیین‌نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای دانشجویان و دستیاران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۱۳۴

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ابلاغ شیوه‌نامه جدید آیین‌نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای دانشجویان و دستیاران دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم‌پزشکی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی ابراهیمی درباره ابلاغ شیوه‌نامه جدید آیین‌نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای دانشجویان و دستیاران دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی اظهار کرد: معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شیوه‌نامه جدید را تنظیم و ابلاغ کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: این شیوه‌نامه با یک مقدمه، ۱۱ ماده، ۸۶ بند، ۱۳ تبصره و ۴ گام توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنظیم شده و در ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ به تصویب رسیده است.

وی افزود: پوشش حرفه‌ای در همه دانشگاه‌های دنیا از سال‌ها پیش تدوین و اجرایی شده است و قطعا دانشجویان فهیم دانشگاه علوم پزشکی تهران که در بهترین و قدیمی‌ترین دانشگاه کشور تحصیل می‌کنند، با این اصول آشنا هستند و آن را به بهترین نحو اجرا می‌کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم دانشجویان همچون عرصه‌های آموزش و پژوهش که سرآمد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستند، به اصول حرفه‌ای نیز پایبند هستند و در زمینه پوشش و فرهنگ نیز می‌توانند الگو باشند.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، این شیوه‌نامه از هنگام ابلاغ در تمامی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور لازم الاجرا است. دانشجویان برای دریافت این شیوه‌نامه می‌توانند اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز